Sunny day!

Vilken underbar dag o vilket UNDERBART väder vi haft idag hörrni! O de bästa är ju att de ska hålla i sig hela veckan, wiiiee!! Fångat dagen har jag gjort idag! Frukost på balkongen i solen med Alice, sen lite ärenden, senare kom Michelle o vi slog ut filten nere på gården med kaffe&Musik o där låg vi o sola o snakka! Lovely.. o solen tar bra vill jag lova! hihi

Efter det blev ja upphämtad utav mamma o pappa, hade kikat in en grön balkongmatta som ja ville ha, så köpte den o lite annan nödvändigt samt två grillar såå nu är jag redo för grillkvällar:D alltid bra o ha hemma! Kom hem o började städa balkongen, bytte duk o fixa o klippte till mattan, Blev såå bra!! O så himla mysigt o fint det blev!

Sen blev det en liten promenix med Michelle, innan vi avsluta kvällen med ännu mer balkonghäng med massa ljus!

Nu är älskling hemkommen o nu blir det att dra på en film eller något!

Nåra bilder från dagen!


Min fiina balkong!


PUSS PÅ DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback