Sunday Night!

Ännu en helg har passerat! Och vi har verkligen haft en helt underbart mysig helg jag o älskling. Är helt laddad inför en ny vecka nu med nya utmaningar:P

Igår när älskling kom från jobbet så kände vi inte för att se film som vi brukar,utan vi körde fram chipsen, blanda oss en drink och körde spel! haha fan va kul vi hade, mycket skratt. Har alltid så himla roligt med honom ♥ Tror vi satt i tre timmar o spela haha.. Sen somna han så sött men jag kunde inte somna! Vet inte va de va med mig igår... :( Va jättepigg o försökte.. men de gick inte somna. Så när älskling gjorde sig iordning o skulle dra till jobbet vid nio i morse så va ja fortfarande vaken. O pigg! Men ändå helt slut i kroppen. Visste inte om ja skulle sova eller inte men till slut somna ja som en gris. Vakna upp runt fem nu i eftermiddags hahah... Men skitsamma det va ändå bara en trist tråkig söndag liksom.. O inget inplanerat.

Men ikväll ska ja vända tillbaka på allt igen, o vakna runt 10, 11 som ja brukar i veckorna. Har ju endel att göra i veckan=) men som ja troligvis inte kommer dela av mig med här tyvärr! 

Nu har vi bunkrat upp med lite glass här hemma, o tänkte dra på en skräckis! Bloggar mer i veckan!

 

CIAOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback