Konstigt de där, att vakna upp en dag och inte längre minnas hur känslan var, att inte längre helt enkelt minnas.

Tjo!

Underbart väder idag med!
Men solen sken ju inte när man vakna så va ju inte speciellt i hugget på att gå upp, o speciellt inte heller när det va en massa tvätt som vänta..haha
Men upp o tvätta! Sen va de bara o fixa sig o dra till stan, köpte en vinare o så lite cider.. alltid bra o ha hemma. Sen köpte jag två påskblommor till mamma o pappa o farmor vilket dom blev såå glada för=) Efter lite käk hos farmor så drog vi till Maxi o storhandla..o fy helvete va foolk!! Aja, men skönt o ha allt gjort nu i alla fall, behöver inte fylla på kylskåpet på ett bra tag nu.

Lite senare efter det kom Shabobi förbi, o vi bosatte oss på balkongen med lite snacks o varsitt rött! Yammi, även Michelle kom förbi♥

Shabin va så jävla söt o slängde i slingor i mitt hår, även fast hon va aptrött efter en lång arbetsdag, men tvinga henne mohohha.. Hon sover hos mig i natt o nu sussar hon så sött:)

Ska snart skölja ur färgen o se hur de blidde! Men hon kan sin sak så de blir nog super:)


Jag idag



Det fina påskträdet på torget:)hehe, Oo så härligt med att de börjar fixa med uteserveringarna! Wiie!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback