Känslan dröjer sig kvar, stunder med vänner vi har. Dem bästa upplevelserna har man tillsammans.

Halloj, bilderna lade sig inte riktigt som jag ville i inlägget under haha.. men men, ni ser i alla fall=) Ursäkta röran!

Sitter just nu
o röker vattenpipa med älskling. Kollar på tv o bara har de bra:)

Idag fixa ja me lite grejjer här hemma, sen tog jag en promenad bort till Becca o barnen♥
Vi fixa käk o lekte med barnen o snakka lite om allt som rör sig runt om kring just nu! Mysigt:)

Efter det gick jag ner till ån och mötte upp Johanna, tog en promenad med henne runt ån! Riktigt skönt va det! O träningsvärk hade jag idag vill jag lova...pju, armar o ben! Men de e ju bara ett tecken på att jag körde på till tusen igår på gymmet. Vilket jag verkligen gjorde. Duktig jag e:) Inte ofta jag får träningsverk! Man kanske varit lite för slapp på gymmet innan haha, de gäller o köra på ordentligt så de ger nåt. Brukar svettas massa annars, men igår va de rena nigara fallet haha. SKÖNT! Blev solning efter det med, gäller att uppehålla brännan jag har nu. Vill INTE bli blek.

Imorgon ska ja ringa nåra samtal (hoppas!) :) Sen blir det gymmet o köra o så solning på de med Michelle! Sen blir de systemet o ladda upp lite inför på lördag:)

Nu ska vi fortsätta här, luktar så gott i hela lägenheten när man röker vattenpipa!

NATTI! Puss!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback