It´s Friday, Am in love!

Shoo!

Nyss hemkommen från jobbet! Gick bra förutom att ja va så himla trött .. haha, har varit så där långförkyld o är det fortfarande. Pollen? Neej, de tror jag inte. Men jobbigt är de i alla fall. O helt röd under näsan är ja.. snyggt snyggt.. haha.. Men har ju min älskade lypsyl som jag är beroende av! Brukar köpa på apoteket deras hudförsvarets ni vet? Finns gröna o rosa.. men nu när ja va där igår så fanns de inte kvar, utan några andra liknande. Kassöskarn sa att det var exakt samma produkt som innan bara med ett annat namn, samt förpackning för de fick inte ha försvarets namn utav någon konstig anledning. Och fick så se att det stod Tasssalva? Ja ba är de till tassar? Hon ba: Nej det är bara namnet på den. Haha snakka om wierd... O när ja läste på den hemma så står de ju på den att den mjuknar upp tassar. HAHA what! Ajja, love it anayway.. tog lite på handen o smörjde in Alice tassar med, men hon kolla på mig som att jag va från en annan planet , haha men hon njöt av det. SÅ SÖTT!!





Aa det va den lilla historien hörrni.. Nu blir det att av njuta ett glas rött med älskling, chips o lite tv tittande innan det är dags o hoppa i säng! Upp o jobba imorgon!


PUSSPUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback