I’m going out in the world to save our planet, and ain´t coming back until she´s saved.

Haft några dåliga dagar av depp...En liten slint av vårdeprission trodde de?  Men det har försvunnit. Nästan helt i alla fall=) Tack vare min familj o vänner♥

Det handlar inte om att man är deprrimerad över att våren kommer haha nej tvärtom. Det är att man känner sig likgiltlig, ställer krav på sig.. för höga. Bland annat. Och så är det vissa saker runt om som gör att man känner sig väldigt depp.Saker som känns omöjliga att bryta. Även fast det bara är du själv som kan ta ta i det så finns inte energin. En stor ströskel som är ändå ganska lätt att försöka ta sig över, men steget emot det som känns enormt. Hoppas detta inte kommer tillbaka.. Känner mig mycke bättre nu o energin har kommit tillbaka. Låt den stanna!



En annan sak som är så sjuk är att jag har blivit helt STÖRTKÄR i en låt... Har mina älsklings låtar, men denna... aa de e nåt speciellt. Blir så himla glad över att höra den. Den får mig att tänka på saker låångt härifrån, och se saker från en annan vinkel. Konstigt nog? det handlar inte om det han sjunger i låten.. Utan om livet i sig. Känner lycka av denna låt. Minns inte senaste jag blir så förälskad i en låt.. som ja blivit i denna.Lyssnar på den om o om o om om om om igen...



Förlåt Eric Saade, Men om Finland kommer med så kommer jag hålla på denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback