Ibland tränger sig livet bara på.. utan att fråga om lov

Mötet imorse gick bra.. men seegt men men.. fick kloka råd o massa tips så nu är de bara att go for it!

Tvätt dag idag med.. behövdes. suttit på balkongen o njutit av vädret me lite kaffe.

Min blogg är pisstråkig nu i know men de blir bättre förhoppningsvis=)


Imorgon ska ja shoppa arslet av mig för kläder får mig på så bra HUMÖR! LOVE CLOTHES! Det enda ja vill lägga pengar på förutom allt annat nödvändigt som går före då!

BTW Läser INGA bloggar längre o inte ens statusuppdateringarna på facebook..Haha läser inte ens min egen blogg.. Förut va ja beroenda av o läsa bloggar men för efter två dagar sen så har ja inte läst någon o kommer inte göra heller. Blir bara att man ägnar en massa onödigt tid åt datorn. Nu har jag den bara för EN sak...hehe skönt att inte vara så beroende längre. hahaaaaa!!!

PUSSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback