Dålig update..

Men ni förstår väl förklaringen till det! hehe, Det har varit sjuukt skönt väder o så har ja jobbat endel o så varit med kompisar, familjen o firat påsk, varit med älskling,grillat o en massa! Så i istället för att skriva upp allt så får ni mina senaste dagar i några bilder:) Inte från allt men det mesta i alla fall:)

Bildboomb! p.s, bilderna är tagna med mobilen, därav dålig kvalite´!

So here it comes, Jag har:


Varit med älskling o hans morbror!              Vin&UNO kväll med Johanna
                   


Gjort söta drinkar                                         Solat ute på går´n med vänner!
                    

                                                     Grillat med mina fina ♥

Myst med min lilla fis på balkongen                      Grillat i mängder!
 

Ätit Påskmaat hos Mamma o Pappa med Brorsan o Ida. Pannacotta!                                               

Påskfika!                                                             Njutit av landet!
 

Fått bränna!                                                        Ätit påskgodis i määngder! haha
 
Ätit god mat med Becca!                                    Steekt på Ballen!
 
Suttit på 55:an och tjattrat & druckit gott med RebbanBaby!
 

Aa, de va lite av vad jag gjort! Nu ska de bli bättre med uppdatering från min sida, Promise!:)

PUSS!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback