Dad´s Birthday!

Hello sunshines! Vilken underbar helg jag haft, hoppas ni med haft det! Men nu är den över.. snabb som vanligt. Jobbade torsdag, fredag, Lördag. Sen igår kväll kom Josse&Emmie över på lite balkonghäng med vin&snacks o massa prat o skratt, kul som vanligt=) Senare så drog dom ut, o de va meningen att jag med skulle hänka på men det blev inte så. Va så himla trött o sliten o inga kläder satt bra.. haha, Så Shabin kom över en sväng på ett glas. Sen vart vi as hungriga så vi drog till McDonalds i braskens o käka nattmat! O de va så gott så ja nästan pissa ner mig! Va ett tag sen man åt Mc! hehe..

Idag fyllde världens bästa pappa år! Så blev att åka ut dit på kalasfirandet på altan! Käka smörgåstårta & en god tårta, yam yam! Han blev glad över presenten som han fick av mig o tito, Groggglas fick han=) Något han önskat sig.

Resten av dagen har varit rätt så seg, så har bara varit hemma o donat lite o sett på tv. Nu snart blir det film&sen sova för oss. Trötter...

Ursäkta kvalitén men va kolsvart där inne men ville ändå ha bilden för den blev så bra så va tvungen o ljusa upp, hehe därför den ser grön ut.

En bild från när pappa fylllde en annan gång, när vi va i GBG på den bästa Soarén jag någonsin sett! Tre rätters, soare´ o så utgång på kvällen. What a night! =) Då fick pappa i present att han skulle få flyga ett liten piper över Lkpg! Så GLAD han blev, Jag hade ju även turen att få följa med upp i det blåa=)

Världens BÄSTA pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback