Uttråkad...


...och sömnlös. Önskar ja va trött så ja kunde somna bara men icke.. Så roar mig lite med denna lista över hur året 2010 har varit för min del=)





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Vet inte, men platser jag aldrig varit på förut ialla fall
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga, men detta år blir det!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp=)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack gode gud
5. Vilka länder besökte du? Grekland, igen=)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Hmm, mer pengar och mer resor haha
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum, eller jo midsommar
8. Vad var din största framgång 2010? Fick jobb! Och gick ner massa i vikt, Jaa framgång för mig =)
9. Största misstaget? Hmm, kommer inte på nåt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Klämde tummen i en bildörr och nageln lossna.. AJJ!
11. Bästa köpet? Massa väskor, jeansjackan, och nyårsblåsan som passar till massa andra slags fester.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fika på stan=)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja då=)
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010? "Love the way you lie" Och låtar från Grekland när vi va där, som "Monster" och "we not speak americano" 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Inte tänkt på
16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat lite mer och varit lite mer sparsam haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm?
18. Hur tillbringade du julen? Med min älskling, samt min familj
19. Blev du kär i år? aa blir kärare o kärare i min älskling för varje år som går
20. Favoritprogram på TV? The sons of tucson, Tyra Banks show
21. Bästa boken du läste i år? Carolina Gynning, EGO WOMAN
22. Största musikaliska upptäckten? MM... JOOO BRUNO MARS, Han äger!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jaa=)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nee men de spelar väl ingen roll
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med älskling,familj och vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Händelserikt på ett sätt, såg sidor av mig själv jag inte visste att jag hade, Ett varierat år med både bra och mindra bra saker, men mest Bra=)
29. Vad fick dig att må bra? Grekland, familjen vännerna o killen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? nobooody
31. Vem saknade du? Men Bejbo, när ja va i grekland





Grekland, mitt paradis på jorden. Drömmer mig bort...





En plats på jorden där jag mår som bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback