Stan!

Tjaao!

Sitter just nu hemma hos Johanna o dricker kaffe o värmer oss lite =)

Mötte upp Johanna efter elva ungefär, tog en lunch på stan sen tog vi lite rundor på stan o kika lite.Hämta ut biobiljetterna till torsdag och så, Lämnade även in klänningen till PaulaMyo, ni vet nyårsklänningen jag köpte men va för liten=( De hade ingen störrde o hitta inget annat av deras utbud så fick pengarna tillbaka, och hoppades på att hitta en ny klänning. Och efter mycket kik i affärerna och efter hundra provniingar av klänningar så hitta jag rätt! Hitta en RIKTIGT fin klänning, tusen gånger finare än den jag hade. SÅ NÖJD! Lovar att lägga upp bild på den ikväll så får ni se:) Min Nyårsblåsa!

Johanna hitta med en nyårsklänning till slut. Så vi är nöjda! Och inte så farligt mycket folk va de på stan heller så de va skönt, ska springa ner till systemet sen lite snabbt med och köpa lite skumpa till Nyår!


Bloggar senare ikväll med bilder!



CHA CHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback