Hemma hos Micho

Sitter hemma hos min älskade Micho, har precis klämt i oss en pizza, så gott! Men proppmätta som fan nu...
Idag mötte jag upp Josse på stan och tog en fika, sen blev det att  kika på stan ytterliggare en gång haha..  köpte två champagneglas, i plast då of course=) Lika bra så de inte blir glaskras vid tolvslaget när vi häller upp skumpan haha:D

Blivit lite ändrat inför nyår, blir inget hotell i norrköping och så, fick ju inte tag i nåt hotell heller. Så blir att fira lite hos Josse med lite plockmat o vin sen vidare nånstans. Blir suuper, och ändå skönt på ett sätt att va på hemma plan!

Ska snart dra mig hemåt, blir nog en slapp kväll framför nån film. Imorgon blir de bio med mamma och pappa=) Ska se Änglagård, får se om de är något att ha men de tror jag=) Ska bli myys! Efter det blir det att möta upp Josse och handla lite inför fredagen, ska nog försöka hinna med en solning också.. kan va skönt. Och behövligt! =)



Bloggar mer ikväll, puss på er!

Bild från förra året=)
 
Haha hitta lite bilder på mig från förra året på Michelles data, Vad sysslar ja med på första bilden, rappar? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback