Happy New Year!

På er alla! Nyårsafton idag, överskattat som fan men ändå tradition för min del att fira in=) Behöver inte va glitter o glamour. Bara Fira, gör nåt extra eller sitta hemma. Vad som. Men det viktigaste är inte vem ni är med på tolvslaget till 2011. Utan vem ni ska spendera året 2011 med:)


Detta år kommer bli mitt och älsklings år. Ge oss bara det som saknas, nyckeln till frihet. Som vi HOPPAS inträffar detta år. DÅ kan vi ÄNTLIGEN utföra våra planer, och våra drömmar. Då ska det hända lite mer saker, känns som man stått stilla ett tag men nu JÄVLAR! haha... Ser fram emot ytterliggare ett år med min älskling!  Kommer blii underbart <3 Tillsammans klarar vi allt.

 

Har ni nåra nyårslöften som ni ska hålla? Tycker de e överskattat också på ett sett men ändå inte, om de e ett mål man verkligen vill genomföra och nå. Och som man vet att man kommer må bra av så är det en jätte bra sak.
Jag har aldrig haft nåt speciellt nyårslöfte, förutom förra året då ja hade som löfte till mig själv att gå ner i vikt, Och jag har gått ner 10 kg detta år. Mitt nya löfte är att gå ner ytterliggare 10, eller så jag känner mig nöjd i alla fall.
Känns bättre att skriva ut det här med för då MÅSTE jag verkligen klara det haha.. and i will do my best=) För min egen skull, för jag vill se ut som jag gjorde förut. Då mår jag som bäst.



Nejj hörrni, nu ska ja börja fixa lite. Käka o så hoppa in i duschen.
Ha en underbar och rolig kväll alla och ta det lugnt!
Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback